Nu har jag ännu en fungerande DVD

Har precis kopplat in min nya DVD-spelare, som förresten var billigare än jag trodde. Katsching!
Och den filmen som inte fungerade i min andra dvd fungerade i denna, ännu bättre! Köpte också en VGA kabel så jag kan koppla in datorn i tv´n för att titta på filmer genom den. Det sorgliga är att ljudet fortfarande kommer från datorn men det kan man väl stå ut med.

Var förbi ÖoB också, där handlade jag 300 värmeljus, sköljmedel och ägg. Så inget roligt blev det, strongt!

Nu ska jag starta någon film om det inte visas något roligt på tv, det verkar inte som så. Och fundera ut om jag orkar laga mat idag, eller och micron ska få jobba med en fryst matlåda istället... hmm... svårt det där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0