Nya bokhyllor

Äntligen har jag nya bokhyllor!

Min käre bror körde mig till IKEA i måndags morse för att inhandla bokhyllorna. Åkte därifrån med tre bokhyllor och 2200 kr fattigare senare. Satt ihoptryckt som bara den för att bokhyllorna skulle få plats. Det var det värt fastän kalufsen tog i solskyddet hela tiden.

När jag väl var hemma började jag montera ihop bokhyllorna, hann med två innan det var dags att åka till nagelsalongen för att fila ner de gamla och på med nytt. Emellan nagelsalongen och träningem fick jag ihop den tredje. "Möbleringen" i hyllorna fick vänta till efter gymmet. Blev riktigt nöjd med resultatet faktiskt.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0