Motion v 02:

 Måndag 7/1: 55 min BodyCombat
Tisdag 8/1: Spenderar halva dagen på tåg och i Skövde
Onsdag 9/1: Tentaskrivning i Skövde. 55 min BodyCombat
Torsdag 10/1:Kvällsjobb, 5 min styrkeövningar med patient på jobbet i sporrande syfte.
Fredag 11/1: Meddag med R och K
Lördag 12/1: Dejt med S, A och M
Söndag 13/1: Lugn dag lyssnandes på ljudbok

Motion hittills 2013:
115 minuter
=
0 dagar 1 timmar 55 minuter

Veckan utvecklade sig inte som planerat, mycket på grund av att jag var helt fast i boken Femtio nyanser av frihet som jag lyssnade på hela söndagen och halva lördagen. Helt underbara böcker!
Kom däremot upp i en ny maxpuls under ett BodyCombat-pass, 202!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0