Trött

Efter tre BC pass á 55 minuter är jag nu trött. Fruktansvärt trött, inte i kroppen men i knoppen. Instruktören brukar säga "gå in i er själva", jag lärde mig idag vad det betyder. Stod i min egna lilla värld ett tag.

 

Efter de två första passen åkte jag, P och J till Farsta centrum för att käka lunch och invänta pass nummer tre.

 Jag lånar toaletten på restaurangen vi tänkt äta på och tycker att det är lite solkigt. Vatten på golvet och liknande. När jag sedan ska ner via en metalltrappa halkar jag ordentligt(glider typ 5 trappsteg ned) och stukar lillfingret på högerhanden och slår i underarmen som är svullen under armbågen. Tack och lov blev det inte värre än så, förhoppningsvis bara stukning i fingret, det är lite krokigt och absolut inte skönt att röra på. Kan inte sträcka ut det helt med hjälp att den leden/de musklerna utan bara med forcering. Jaja det blir väl bra någongång.

När jag väl kom fram till kassan och hämtat mig lite från fallet fick jag ett blodtrycksfall av chocken tror jag, usch vad hemskt det var. Hörde typ ingenting, det snurrade i huvudet och svetten rann. Var tydligen lite blek också enligt P och J. J blev nog lite rädd, hon hörde/såg fallet och blodtrycksdippen. Inte roligt!

Men två timmar senare stog jag i gruppträningssalen och tränade igen. Gjorde lite ont i armen/fingret men det gick ändå=)

Nu ska jag duscha och lägga mig på soffan, gissar på att jag somnar snart.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0