Helgarbete!

Denna helg har bestått av arbete och lite träning.
Fredagens arbetspass var fruktansvärt psykiskt påfrestande. Innan jag åkte hem fällde jag några tårar för första gången för en patient, vad jag kommer ihåg.
Lördagen var lugn och fridfull på jobbet. Åkte sedan till gymmet för BC med favoriten M. Hade "lurat" med mig Frudin och förra kollegan N dit. Båda är nya på BC men jag tyckte de skötte sig galant! Klart det finns lite teknik att fila på men det gör det de första månaden.
Efter gymmet åkte jag till brorsans gaskammare, han och kompisen S var fruktansvärt risiga i kistan, och karlar som de är släpper de loss.
Sedan hem för att fila på min artikelgranskningsuppgift som ska lämnas in om en vecka.

Nu är jag påväg till jobbet där jag hoppas kunna plugga en del. Ska få arbeta med Ro ikväll om inte det ändrats sedan igår. Roligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0