Ullaredsvimlet dag 2

Efter mina 3-4 timmars sömn fortsatte vi shoppingturen på Ullared. Redan när vi anlände strax innan 9 var det fullt med bilar på parkeringen. Inte lika mycket som eftermiddagen innan så klart. Det kändes som att det var mer folk redan så tidigt på morgonen än när vi anlände dagen innan, kanske för att alla stod och tryckte vid ingången. Vii shoppade loss i godan ro tills vi kände suget i magen och gick för att äta lunch. Sedan gick vi ganska direkt till kassorna och betalade. Dag två´s nota slutade på 1111.25 kr så jag höll min budget! Kom dessutom hem med lite saker jag inte hade på min shoppninglista, men det gjorde inte så mycket.

Nu var det bara att packa sig in i bilen och åka mot Stockholm!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Detta var min packning från ullared, inte så farligt mycket va?--->

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0