Tidsbokardag

Idag skulle jag egentligen jobbat men igår kom bemanninsassistenten och frågade om jag ville vara ledig idag och jobba på fredag istället, trött som jag var så ville jag det. Sovmorgon tack!

Så jag har suttit i telefonkö i 20 minuter för att boka tid på Svettmottagningen, så den 13 juni ska jag dit och konsulteras och hoppas att de hittar en bra behandlingsplan för mig. Hoppas på injektioner och tabletter som behandling så jag slipper mina besvär nu under sommaren. Det är då de är som värst med tanke på värmen.

Sitter just nu och väntar på att min vårdcentral ska ringa upp så jag kan boka tid för att kolla upp en hudförändring jag har haft sedan vintern, förhoppningsvis är det inget allvarligt men lika bra att kolla upp den. Den känns lite misstänksam så lite orostankar snurrar det... 

Sen blir det ut på inlinesen en stund så jag kommer i fas. Igår var jag ute i nästan 45 minuter utan att vurpa, bra gjort tycker jag! Fick till bromsningarna och svängarna lite bättre också, det tar sig!
Kanske inte är så snygg i hjälm men det skiter jag i!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0