Nya hudvårdprodukter

Igår när jag var på väg hem från jobbet gick jag förbi Apoteket för att köpa en ögonrengöring, då stog det en kvinna där som mätte ens hudtyp och rekomenderade vilken sort rengöringsprodukt man skulle ha för just den hudtypen. Och jag har en väldigt fet hy i mitten på ansiktet och bättre hy på kinderna, så för att få bukt med mina hudproblem skulle jag använda en rengöringsprodukt som har ett högra PH-värde, vilket då ger min hy en bättre balans.

Tillslut blev jag såld och lköpte en rengöringsgel och en Tonic (ansiktsvatten) för dyra pengar. Och har nu använt den två gånger hittills och lite skillnad kanske jag märker, svårt att avgöra efter bara två tvättar. Får väl se om någon vecka om jag fortfarande tycker att det verkar fungera.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0