Psykisk svacka

Jag håller just nu på att genomlida en psykisk svacka där jag känner mig värdelös, ensam och rutten.
Jag förstår inte hur människor orkar leva med psykiska besvär under så lång tid som de gör, jag har haft denna svacka i några dagar och allt som snurrar i min skalle förstoras till det värsta. Hur är det då att leva med de dagligen i flera år?

Jag vill bara få lite närhet, en kram från någon, allra helst från A men det går ju inte. Igår beklagade jag mig för en kollega, denna beklagade sig lite tillbaka, gav mig en kram och sedan åkte jag och tränade skiten ur mig själv. Det behövdes.

Det enda stället just nu där jag känner mig glad och avslappnad är gymmet, förutom min egen säng så klart. Där kan man hoppa runt och ha roligt för några timmar, glömma bort allt annat skit utanför de dörrarna.
Jag känner mig upplyft efter träning, så jag försöker då komma dit så ofta som möjligt, när kroppen orkar.

Jag hade massa tankar jag hade tänkt skriva ut, men de har jag nu glömt bort, de kommer säkert senare... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0