Lycklig över min familj

Igår kände jag mig väldigt lycklig över den familjen jag har, tänkte speciellt på mina syskon som hjälper varandra med allt som går.
Hade ju bett min bror hjälpa mig att få ut min diskmaskin eftersom denna packat ihop ordentligt, och när han var här och hjälpte mig fick jag en känsla i bröstet som var underbar.
Jag vet att min bror skulle göra allt i hela världen för mig, åtminstone det han kan göra. Och det kändes så bra eftersom jag har haft en ordentlig svacka i mitt psyke för några veckor sedan. Har väl inte kommit tillbaka till 100 % men på god väg.
Jag vet att mina andra syskon skulle göra samma sak, och jag samma för dem så klart.

Just igår kändes det underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0