Ledigheten börjar ta slut

Attans att tiden alltid ska gå så fort när man är ledig, men när man väl jobbar går tiden i snigelfart. Kan det inte vara tvärt om?
Nu har jag bara 3 och en halv dag kvar på denna ledighet, och jag längtar inte till jobbet. Det är fruktansvärt skönt att vara ledig.

I eftermiddag ska jag hem till brorsan och käka middag, någon köttbit med auberginegratäng. Mums! Får se vad resten av kvällen bjuder på, hoppas det inte blir allt för sent, jag ska ju upp i ottan och träna morgon innan kalaset börjar. Så jag har slut på överskottsenergi och kan vara trevlig med barnen.

Jag har även haft lite semester från träningen, hittills "bara" tränat tre pass sedan i måndags. Men ibland måste man ta det lugnt på den fronten också, och varför inte när kroppen ska få vila.
Jag har börjat gilla BC #51 mer och mer nu, blir ordentligt pepp inför sista låten. Och dessutom blir instruktören M snyggare och snyggare för varje pass känns det som. Bara titta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0