Länge sedan...

Nu är det länge sedan jag skrev något, men jag har ju börjat jobba igen. Inte lika skönt som att vara hemma kan jag inte påstå.

Började arbetsveckan med en studiedag, 8-17 vilket är fruktansvärt långt. dagen började bra, vid lunch kraschade mitt humör då det inte fanns något ätbart på restaurangen så jag fick gå iväg och handla något att äta till lunch och en massa nötter. När jag fått i mig det och en påse nötter blev jag lite gladare.
Dagen avslutades med att jag vann en tipspromenad som handlade om något jag inte ens har utbildning i. Trevligt att vinna måste jag säga. Vann en påse grönt te och en 66%-ig chokladkaka.

Sedan vart det träning så klart på eftermiddagen, BodyPump release 81 tror jag., Första gången jag tränade med den releasen så jag tog det lite lugnt. Träningsvärk hade jag ändå!

Onsdagen bestog i jobb och träning, och idag torsdag har jag varit till nagelsalongen, tagit en kopp kaffe hos bror min innan jobbet.
Nu har jag middagsrast så då passar jag på att skriva lite. Så bra så...

Längtar tills imorgon kl 15.00 då jag stämplar ut för denna vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0