En vecka efter behandling.

Och skillnaden är stor!
Det märker jag tydligast när jag tränar, speciellt igår!
I vanliga fall, eller rättare sagt tidigare, halkade jag runt i mitt eget svett på gymmet, min lilla svetthandduk var dyblöt, och linnet hade stora svettfläckar på ryggen och bröstet. Igår var handduken knappt våt, tröjan nästan helt torr och ansiktet där den mesta svetten kommit från helt torrt när jag gick hem, klart det var lite svettigt under passet men jämför man men hur det var tidigare kan man inte tro skillnaden. Det är nästan så man saknar svetten under träning. Då syns det att man tagit i ordentligt.
Det som är lite läskigt, hittar inte rätt ord, är att det känns i huden precis som tidigare, känslan av att det rinner svett eller är fuktigt i ansiktet, men tar man dit handen för att torka bort svetten är det så gott som torrt!
 
I helgen var jag tvungen att skynda mig till tåget, missade bussen och så var det halvtimmestrafik på tåget eftersom det var midsommar, så när jag satt på tåget kändes det som att det rann svett, men det gjorde det inte, lite fuktig var jag och det ä rju inte så kul men det är stor skillnad från tidigare. OCh enligt sköterskan på mottagningen skulle det ta 2-5 dagar innan effekt, och det var dag 4 detta "hände", och igår var jag knappt svettig efter en timmes träning. Så nu borde det vara full effekt av läkemedlet.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0