Promenad

Igår efter middagen tog jag och A en promenad, han frågade om vi skulle gå hela vägen till medinan. Javisst tyckte jag, visste att det borde vara typ en mil eftersom hotellet vi bor på nu är mycket längre bort än de andra gångerna. Vi började gå hand i hand längs vägen, när vi gått knappt halvvägs tycker A att vi ska ta en taxi för han är trött i benen. Han har inte mycket till kondis den karln.

Väl i medinan skulle de olika butikerna stängas och sedan skulle vi gå och ta något att dricka, klockan var efter 10 nångång. Nu började jag bli ordentligt trött efter en lång dag på stranden och utan siesta, kunde inte somna.

Efter att vi suttit på ett café tog vi en taxi tillbaka till hotellet där jag slocknade så fort jag nuddade kudden(A's arm)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0