Framme i värmen

Nu är jag framme i värmen sedan nästan ett dygn. Flyget blev nästan en timme sent på grund av något papper. Fick sitta brevid Yonas 8 år som flög själv, trodde jag skulle hoppa av planet! En fruktansvärt pratglad pojke som satt och ropade på Jonas, flygvärden, och tjatade om att planet skulle lyfta.

Tack och lov somnade han strax efter start! När han sedan vaknade till började det igen, vart är vi? När är vi framme? Har maten kommit medans jag sov? Vart är vi nu då? Hur lång tid är det kvar? Trodde jag skulle få krupp!

Tog fram iPaden för att visa att jag inte ville prata men han började spela på MIN iPad, det lät jag honom göra. Sedan förhörde han mig om sitt liv, vad heter min bästa kompis, blablabla eller blabla? Och liknande frågor, jag gissade rätt på nästan alla frågorna och han kunde inte förstå hur jag visste så mycket om hans familj. Tillslut fick jag gå av planet tack och lov!

 

Hotellet som jag bor på är helt OK men inte mer än så.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0