Motion v 3:

Måndag 16/1: 55 min BodyCombat, 55 min BodyBalance
Tisdag 17/1: 55 min Step, 55 min BodyPump
Onsdag 18/1: 55 min Shape, 55 min BodyCombat
Torsdag 19/1: Kvällsjobb
Fredag 20/1: Vila inför Marathon
Lördag 21/1: 150 min BodyCombat Maraton
Söndag 22/1: Vila efter marathon

Har kommit lite i ofas i denna registrering, kanske för att jag skriver in allt på Funbeat, men här ska jag väl försöka uppdatera också.

Fruktansvärt nöjd med den veckan!!
Marathonet var underbart, jag svettades som en gris och orkade med hela passet. En flaska vatten och en flaska vätskeersättning så var det bara att köra.
140 minuter kondition, 5 min styrka och 5 minuter stretch, väldigt bra upplägg och jag längtar tills det kommer en gång till. Då ska jag köra så svetten sprutar ur öronen igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0