Lidande

Bloggen har blivit lite lidande och "bortglömd" under en tid nu. Jag har inte känt att jag har tid att sätta mig och diktera ner en massa texter, har väl dessutom inte ha haft något att skriva om. Har haft några ämnen på lut men de har jag glömt bort nu.

Igår var jag ju hem till R och R på tjejkväll, så R nummer två skickades iväg så jag, R och C kunde dricka vin och snacka skit. Väldigt trevligt!
Sen bar det av ut in till stora staden där jag varit på en nattklubb för första gången på många år. Ungefär fyra år gissar jag på. Vi var på Ett ställe på Södermalm. En mysig liten klubb med bra musik.
Jag var hemma vid tretiden inatt, så söndagen har jag spenderat i soffan och på ett fik med J.

Hafr precis sett filmen Australia, väldigt bra film. Den gick på tv så jag tänkte passa på att kika, men visste inte att den var så fruktansvärt lång. Tur att jag tog en powernap innan filmen började annars hade jag inte orkat titta färdgt på hela filmen.



Hugh Jackman är ju inte lite snygg i denna film, mums!
Han ser så där lagom ovårdat snygg ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0