Konstant träningsvärk

Har haft konstant träningvärk i en vecka nu. Skön träningsvärk så det är bra det.

Och ingen vila blir det för den skullen, nej nej. Efter jobbet idag ska jag åka direkt till gymmet för ett Combat-pass och sedan efter det bli det en snabb visit på en 60-års fest. Kommer vara lagom mör i kroppen imorgon. Får se om jag kommer upp ur sängen och iväg till gymmet innan jobbet. Får ta en paus imorgon om jag vill det, är inbokad nästan hela nästa vecka så en vilodag gör inte så mycket.

 

På Boxningen i torsdags fick jag nog en liten skada axeln/bröstet när jag höll mitsarna. Gjorde fruktansvärt ont när motståndaren slog på just den sidan. Det har börjat släppa en aning nu. Får vara försiktig med den axeln någon vecka tror jag. Vill inte skada mig på riktigt, eller ordentligt kanske man ska säga.

Vila från boxningen alltså.

 

Fick träff min favvoinstruktör från Combaten i tisdags, visserligen var det i BodyPump men han e bra där också. Han har skadat sig och får inte köra Combat på ett tag med Pump får han köra, så nu ska jag försöka komma igång med pumpenn igen. När jg började träna körde jag ett Pump-pass i veckan, nu har det mer blivit ett pass i månaden max. Inte bra! Hoppas jag kommer igång ordentligt igen.
Mukkler mukkler!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0