Gårdagen

Gårdagen för mig var fullproppad med aktiviteter. Först jobb 7-15 och sedan direkt till gymmet för ett Combatpass kl 16 och sen iväg på 60-års kalas.
Så det var inte mycket tid för pilla naveln under det dygnet.

Stack så fort jag kunde från jobbet för att hinna till gymmet, man kan ju inte lite på kollektivtrafiken så en tidigare buss är alltid bra att ta. Så jag kom fram i lagom tid till gymmet.
Det var en liten tjej på 11 år som var med på passet igår, hon var så söt någ hon stog där och hoppade brevid sin mamma. Armar och ben fladdrade som bara den, inte mycket "rätt" men hon hade kul i alla fall.

Åkte efter en välbehövlig dusch på 60-års kalas där jag hade förvarnat om att jag inte blir långvarit. Men blev kvar i en och en halv timme och under den tiden hade jag redan fått huvudvärk av ljudnivån. Var hemma "redan" halv tio, lade mig på soffan och kollade på Stand-up tills jag nästan somnade på soffan. Stöp i säng vid 22.30 och vaknade av klockan vid 8 imorse, nej tack till träning så den blev avbokad och jag somnade om. gick upp vid 11 och hade inte mycket tid på mig att göra mig i ordning för ett kvällspass. Men här är jag nu iklädd pyjamasliknande kläder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0