2011

Det sägs väl att man ska sammanfatta det gångna året när man påbörjar ett nytt.
Så det ska väl jag göra också.

Jag hade nog inte velat ändra så mycket på året som gått. Jag själv önskar väl bara att jag hade varit mer ledig så man har möjlighet att umgås med de nära och kära mer. Men jobbar man på ett lågavlönat jobb så måste man jobba mycket för att gå runt. Så det blir nog inte bättre förrens jag byter arbetsplats.

Jag är väldigt nöjd med att jag kommit igång så bra med träning och kost. Kosten började jag ju med redan 2010 men sent in på året.

Sen då?
Kommer inte på så mycket mer, något har jag säkert glömt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0