Tidsbokar-förmiddag

Nu på morgonen har jag suttit i telefon för att boka tid för vaccination och fråga om ett formulär.
Skall ta sista sprutan av min Hepatit B vaccination på tosdag, sedan är jag färdig med det. Då är det bara A kvar som jag skall vaccineras mot i framtiden.

Och sedan skall jag idag gå och ta cellprover för första gången i hela mitt liv.
Fruktansvärt.
Jag tycker inte om att bresa för okända människor. Kanske därför jag "råkade" kasta kallelsen/förmuläret?
Men men, nångång ska vara den första och då får jag väl passa på på min lediga dag.


Har redan ont i magen, men men. Ta tjuren vid hornen och gå dit bara säger hjärnan, men resten vill stanna hemma med 30 par underkläder, 15 byxor och alla mina skärp. Då är det omöjligt att komma in!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0