Hoppas på en hård vecka

På gymmet menar jag då.
Har inte tränat på över en vecka och det kliar i fingrar och tår. På tisdag kommer jag iväg till gymmet hoppas jag på, då blir det ett dubbelpass. Och svett skall rinna!
POm jag inte hade kommit ut på skogspromenaden hade jag varit galen tror jag. Man blir lugn i kroppen när man kommer ut. Tänkte inte ens på att det var -10 grader ute, det var alldeles underbart bara. Virrade dessutom bort mig en stund, men hem kom jag.


När man blivit van att röra på sig minst 4 timmar i veckan, och sedan knappt rör sig i huvudtaget så får man lite abstinens. Hellre abstinens efter träning än efter andra onyttiga alternativ.
Det blir som ett måste i livet, man mår så mycket bättre efter ett hårt träningspass än om du ligger på soffan som en valross och käkar godis. Nu skippar jag godiset men man äter mer när man är hemma än om man är iväg.
Jag brukar mumsa på chokladmousse, det är min stora last just nu. Den går så fort att göra i ordning så det är bara att trycka in...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0