Rensar ut gamla jag...

Idag har jag passat på att rensa en massa kläder, jag har en massa kläder men inget att ha på mig. Undrar varför...
Kanske för att "För-stora-kläder-högen" är så här stor...
 
 
 
 
 
 
 
Det mesta i högen ska skänkas till de som vill ha de, resten lägg till Myrorna eller Röda korset. Det som är helt och fint såklart.
Ska bara ta mig till ett inlämningsställe med alla kassar jag redan nu har undanstoppade för det.
 
 
Nu är byrån halvfull och garderoben med långärmade tröjor nästan obefintlig. Snart dags att köpa mer kläder så jag kan gå utanför dörren påklädd.
 

Kommentarer
Postat av: Frudin

Du är värd nytt och fint nu när du är ditt nya jag! Vilken otrolig förvandling! Du är så cool och snygg!

2012-08-23 @ 22:17:03
URL: http://frudinsblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0