Träningsvärk!

Jag har de senaste dagarna haft sådan fruktansvärd träningsvärk att jag inte ens kunnat sova ordentligt.
Natten till igår vaknade jag av att jag inte ens orkade vända mig i sömnen. Så den natten var inte helt underbar.

Idag har träningsvärken lättat en aning, den påminner mig fortfarande i vissa rörelser men jag kan sätta mig ner och ställa mig upp utan problem.
Ibland är det riktigt skönt med träningsvärk men denna gång var det nästan för mycket.

Träningsvärken kom från ett Shape-pass i onsdags, som följdes åt av ett BodyCombatpass samma dag. Även i torsdags var jag iväg till gymmet, då bjöds det på ett boxningspass där jag höll på att kräkas av utmattning. Roligt var det! kom därifrån med några ömma punkter över halva kroppen, inte direkta blåmärken tack och lov.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0