Tidsbrist

Känner att jag har tidsbrist därav få inlägg på denna front. Men det kommer väl fler inlägg när jag får tid.
Känner inte att jag vill spendera allt för mycket tid på internet. Vill hellre vila upp min kropp, mitt psyke och min hjärna.

Igår var det 50-årsfest hos kusinen, det var dennes sambo som fyllde. Sen efteråt blev det utgång till något hak och sedan vidare på efterfest som var mindre roligt, var på väg att ta taxi hem till en annan kusin när vi blev övertalade att stanna kvar och prata med en kusin till kusinen. Så kvar blev vi och jag var hemma först kl 06 imorse.
Ingen bakfylla i alla fall eftersom natten var så lång och jag började med vatten vid 2, så prima har jag mått utöver trötthet så klart.

Imorgon börjar en ny arbetsvecka, en tuff sådan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0