Tradera

Har lagt ut ytterligare kläder på tradera, har nu 9 st aktiva auktioner varav tre är färdiga ikväll och en imorgon. Får se hur det går, det är bara på tre auktioner som någon budat. Visserligen är fem aktioner precis startade så ingen har väl sett de ännu.
Men min svarta Trenchcoat med ballongärm jag lade ut förra veckan är det ingen som verkar intresserad av.
Några ören får jag in i alla fall, vilka kommer gå till en ny jacka, har ingen jacka att ha på mig nu när det börjar bli kallt. Alla jackor är ungefär 3 storlekar förstora, inge snyggt eller bekvämt för den delen.

Har sett en jacka på Stadium jag är lite intresserad av, men bara sett den på bild hittills så måste klämma på den innan jag bestämmer mig. Får gå i mina alldeles för stora tröjor så länge...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0