Segbulle

Jag är helt slut efter helgen arbete, sov i närmare 11 timmar inatt och sitte fortfarande och håller upp huvudet med hjälp av händerna. Jag som hade tänkt att städa hela lägenheten idag, hinner nog inte med allt det med tanke på att jag ska åka till gymmet om typ 5 timmar, hitta någon kattsand som passar Herr Chippen, dessutom är jag helt slut, får fortsätta imorgon innan jobbet med den där städningen.

Igår efter lunch nångång kom min Chef och bad mig komma in på hennes rum när jag hade tid, jag börjar direkt tänka på om jag gjort något fel. Men inget jag kunde komma på, förstår inte varför jag alltid tror att jag ska få en utskällning när chefen ber mig komma och prata.
Det hon ville, "Hade du tänkt ta ut någon semester i höst? Du har bara tagit ut 19 dagar i år" Ja tack till semester, men vet ju inte när A tänkte komma och det är då jag vill ha semester.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0