Övertalad!

Min inflammation i den övre luftvägen verkar aldrig ge sig. Idag kände jag inte av den förrens efter lunch, blev då övertalad(inte så svårt) att avboka träningen idag. Så det gjorde jag, med lite ångest men inte så mycket. Men när man tänker efter på den situationen som kan uppstå om man tränar samtidigt som man är lite sjuk så försvinner ångestkänslan direkt.
Känner obehag/smärta i närheten av tungbasen, så inte direkt halsen nu längre. Varför kan det inte bara ge med sig så jag kan träna ordentligt igen. Känner mig ju som en flodhäst eller strandad val kanske passar bättre in på känslan.

Så nu sitter jag hemma, bleker tänderna och har precis lagt in en beställning på ett par toningskor, det blev Puma BodyTrain Ballerina, ska ha de som arbetsskor. Levereras i mitten/slutet på veckan så till helgen får jag försöka vänja mig vid de skorna. Det blir arbetssko nummer fyra, dags att slänga något par kanske...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0