Nya skorna är uthämtade

Det känns inte som de var så rundade som jag hade trott, men det är väl inte meningen att de ska vara väldigt runda under heller. Provade ett par när jag var i ett närbelaget centrum tidigare idag, de var sköna. Och nu "går jag in" mina skor här hemma, känns som att de är lite för stora kanske. Men om jag skulle ta ett par mindre klämmer de nog däremot. Så det får bli dessa. Funderar på om jag ska ha några sådana skor även privat. Men det får bli ett annat projekt, måste ju veta att de är sköna först.

Nu ska jag ordna med middagen så jag bara behöver värma på den när jag kommer hem efter gymmet sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0