NEJ!!

Jag har börjat få ont i halsen igen! Jag vill inte!
Så nu blir det massa halstabletter och vila.
Märkte redan imorse att jag inte var helt kry, åkte till gymmet i alla fall men körde inte så hårt. Hade inte orken att köra fullt ut, så det blev lite halvt om halvt. Men jag tränade i alla fall.

Har varit iväg till ICA-MAXI och köpt glass, så nu kan jag frossa i glass. Köpte även några clementiner som inte ingår i min kost i vanliga fall, men blev så fruktansvärt sugen. Hellre det än godis, eller hur?
Det blev självklart annat också, eftersom mitt kylskåp gick sönder var det dags att köpa nya matvaror. Så nu är det provisoriska kylskåpet fullt. Men lite smått behöver jag handla imorgon när jag ändå ska till centrum för att skicka iväg Combathandskarna till den lyckliga vinnaren.
Och köpa Bingolotter måste jag göra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0