Lilla pojkar!

Sitter ju barnvakt, det är väl mest hålla grabbarna sällskap, de klarar sig själv väldigt bra. 
Båda två trötta, och känns lite "dåliga", båda är oroliga i magen. Jag gissar på McDonaldsmaten de åt till middag, därifrån får man säkert lite dålig mat. Dessutom har jag fått båda två att borsta tänder och klä sig i Pyjamas redan kl 20, i vanliga fall när jag är här(på helgen) så tjatar de om att få vara vaken till kl 22. Men båda ligger i varsin säng och tittar på tv och knaprar äpple. Ja jag vet att man inte ska äta efter att man borstat tänderna men de var så ynkliga när de frågade om varsitt äpple. Så då får de knapra äpple.

Och stora E har en svullen läpp, och något flytande i halsen och lite kräkig(hans egna ord). Så jag gissar på dålig mat...

Snart kommer någon av de stora människorna hem. Då blir det ganska snart hem och sova för mig också. Sov knappt 4 timmar natten till idag så jag börjar bli trött, otroligt trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0