Ledig en hel dag, börjar med Powernap

Idag var jag så fruktansvärt trött efter jobbet att jag köpte mig en sallad på Pizzerian och slevade i mig den i soffan, använde den lilla magen som finns kvar som bord. Snacka och hungrig och trött, ingen bra kombo!

Somnade sedan till på soffan så skönt, frusen som jag var hade jag tagit på mig min Zipperall och hade dessutom en väldigt trött och varm Chippen på magen. När vi vaknade till blev det väldans varmt med katt och massa kläder på så upp och byta om. Men nu är allt som det ska igen.

Ska alldeles strax krypa ner för att sova en hel natt, ända tills klockan ringer imorgon och säger att jag ska åka och träna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0