Helt slut--> Överskottsenergi

Har jobbat alldeles för mycket en senaste veckan. Har fått ihop 7 arbetspass på fem dagar. Då är det OK att vara trött va? Min kropp orkar inte med heldagar numera känns det som. Blir helt slut, visserligen var det mycket att göra igår så det kanske inte var så konstigt att jag blev trött vid 18-snåret. Fick vara lite överallt och jobba, visserligen är det roligt men när man måste vara på alerten hela tiden blir huvudet trött fort.
Men i alla fall, nu är jag ledig i två dagar till, har varit ledig idag.

Har hunnit med en massa idag, för att jag är så trött tror jag. Upp vid 8.30 för att vara på nagelsalongen kl 10, sen när naglarna var fina köpte jag en Fleece-tröja att ha under jackan på morgnarna och kvällarna när det är så fruktansvärt kallt ute.
Sen hem, hämta den nerpackade vinterjackan jag sålt på Tradera och ta mig till ett postombud för att skicka iväg den till sin nya ägare.
Sen vidare till Företagshälsåvården för Hepatit-vaccination nummer två.
Sen åkte jag till ÖoB och handlade bland annat ägg, de är billiga på ägg.
Sen hem och så körde jag en storstädning på golven i alla fall. Och badrummet har jag skrubbat högt och lågt, till och med skurat golvet sittandes på knä med en skurborste.
Sen iväg till COOP för satt storhandla och nu är jag hemma.

Hela helgens bravader på en dag!!

Sitter med ett glas vin, känner redan hur det vandrar uppåt och att tröttheten kommer. Snart dags att sova!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0