En udda dröm/Inlägg 1000!

Kom precis ihåg en dröm jag hade inatt, kanske för att A ringde och väckte mig vid 1.30. Blir genast pigg när jag hör hans röst, mysigt.

I alla fall, drömmen.
Drömde att jag och min lillasyster var och handlade på den lokala butiken där hon bor och vi står i kassakön för att betala. Då låses utgångarna och polisen kommer in och kontrollerar att kassapersonalen tar rätt betalt, vet ej varför.
Och en utav poliserna var Ögonbrynet från Tunisien. Och varför han var "polis" i Sverige har jag ingen aning om. Men han kände inte igen mig utan sa något med att "Alla tjejer i Sverige heter Yennie", och jag sa då, "Men det är ju jag, Yennie, du vet A?"
Sen vaknade jag.


Detta blev även mitt tusende inlägg! Kanske inte det bästa inlägget men vad tusan, inte så många andra har väl varit det heller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0