Usch och fy

Den som haft/har problem med gastrit vet att det inte är kul.
Just när det gör som ondast önskar man att man kan hugga av den delen av kroppen för att slippa smärtan.
Jag undrar också hur i helve*e jag ska kunna föda barn i framtiden. Om det här gör så fruktansvärt ont under ungefär 3 timmar hur blir det under en förlossning som kan ta dygn?

Nu har jag kunnat vila lite på soffan men känner mig helt borta i huvudet fortfarande. Smärtan har börjat smyga sig tillbaka lite sakta, hoppas den inte kommer tillbaka.
Imorgon ska jag jobba och förhoppningsvis få leverans på mina nya sportbh:ar jag beställt genom en kollega.
Och så hoppas jag få leverans på mina varor från LCHF-butiken, jag vill baka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0