Tatuering

Sitter och funderar ut kommande tatueringar. Har två stycken på lager, vet inte vilken som kommer bli av först.
Jag som tycker att fötter är en så vacker kroppsdel, väldigt mycket ironi, vill tatuera något på andra foten, någon blomma tror jag. Vet inte vilken än...

Sen vill jag tatuera en text över nyckelbenet, aj vad skönt det kommer vara. Tror jag vet vilken text men ska fila lite på den innan jag bestämt mig. Det är den texten som finns i min header. "Ingen ska bestraffas för sina tankar" fast på latin så klart.
Kruxet är att jag tror det blir för lång text, kanske kommer se konstigt ut. Mycket att tänka på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0