Såja!

Nu har jag tränat, skulle egentligen kunna träna ett tag till men jag vill hinna träffa min syster.

Har tränat 42:36 minuter för att vara exakt. 1 km promenad som uppvärmning, sen 3 km jogging i ett sträck(!) i 8 km/h. Det tog ungefär 23 min att jogga 3 km, är det en bra tid för en som inte har lärt sig jogga än?
Sen blev det 1 km promenad som nedvarvning innan en snabbstretch och bussåkning.

Nu ska jag hem och ordna lunch, dricka vätskeersättning, det blir nog bara en tablett till en början, brukar ta två men idag svettades jag inte så mycket som jag brukar. Självklart duscha också, sen åker jag till systra mi!


Kommentarer
Postat av: Borthy

Bra jobbat!

2011-10-17 @ 04:06:06
URL: http://borthy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0