Riktigt trevlig kväll!

Vilken trevlig kväll jag hade igår. Jag umgicks med 9 av mina kollegor hemma hos en utav de i en finare del av staden. Hon hade en etagelägenhet som var underbart fin! Vad man får komplex för sin egen lägenhet när man kommer hem till någon annan.

Det bjöds på CAVA och "förrätt" när vi kom, sen efter en del snack och husesyn slog vi ner oss vid middagsbordet. Sen satt vi kvar där tills vi åkte hem. Kära M hade till och med bakat till oss "bokstavsbarn" som hon kallar mig och en annan kollega som äter enligt LCHF. En riktigt god chokladkaka baserad på nötter och ägg. Den vill jag ha recept på!

Jag var hemma så sent som 01.30 inatt, det var länge sedan jag var vaken så länge. Så träningen jag skulle gjort nu på förmiddagen avbokades så jag fick sova istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0