Pilla naveln-dag

Idag har jag haft en riktig pilla naveln-dag. Avbokade träningen och har sett på tre filmer istället. Kände för en vilo dag så det tog jag. Skulle egentligen hinna till gymmet innan de stänger men jag är så trött så det blir nog tidigt i säng istället. Kanske tar mig till gymmet innan jobbet imorgon istället.

Time will tell...

Har sett filmen Hall Pass, en komedi om två män som får ett Hall Pass, alltså får en vecka som de får göra vad de vill på, äktenskapet är "upphört" under den veckan. Filmen var tittbar och något skratt tror jag att det var, mjaa.

Sen såg jag på filmen "Hur många lingon finns det i världen". Den har fått mycket beröm av många, och jag kan nog bara ge den beröm också. Titta på den!

Sen blev det filmen "Never let me go", en OK film det också. Handlade om barn som växte upp till att bli donatorer, alltså organdonatorer. Helt sjukt, ja jag vet inte vad jag ska tycka faktiskt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0