Motion v 43:

Måndag 24/10: 12-tur, 60 min Thai-massage
Tisdag 25/10: 55 min Shape
Onsdag 26/10: Gastrit, avbokad träning
Torsdag 27/10: 45 min SH'BAM, 55 min FightCircuit
Fredag 28/10: 55 min BodyPump ökade på ben, rygg och biceps
Lördag 29/10: 55 min BodyCombat
Söndag 30/10: 55 min SatsEnergy maxpuls 177 slag/min

Har haft en stegräknarfri vecka, ganska skönt. Har även haft en riktigt bra vecka med träningen, förutom onsdagen som jag motvilligt avbokade BodyCombaten eftersom jag hade problem med Gastrit. Men 5 dagar av 7 är riktigt bra gjort tycker jag.
Köpte mig en pulsklocka med tillhörande bröstband så nu kommer lite sådana värden komma med också.

Det känns som att redogörelsen här på bloggen blir lite bristfällig just nu, har blivit medlem på träningsdsajten FunBeat där jag är väldigt flitig på att skriva in mina träningspass, hittills på ungefär 30 dagar har jag tränat 1269 min vilket blir 21,15 timmar, inte fy skam! Nästan ett helt dygn!
36 % av de timmarna är BodyCombat, märks att jag gillar det passet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0