Meh!

Igår köpte jag en ny almanacka, när jag kom hem och började föra över information från min gamla till den nya märkte jag att den nya bara var till juli 2012. Så nu måste jag köpa en till i alla fall, ruttet!
Borde det inte stå på utsidan att den bara gäller halva 2012?
Nu har jag hittat en auktion på Tradera med en filofax för 149 kr, så den ska jag buda på sen när lönen kommit om den finns kvar. Filofaxer är så fruktansvärt dyra i vanliga butiker. I alla fall de snygga och denna var klassisk i svart skinn.


För några år sedan blev jag tipsad om en bokserie som skulle likna "Grottbjörnens folk" en del, "Jarastavens vandring" heter serien. Så jag beställde hem de böckerna som fanns tillgängliga just då men första boken, Völvans dotter, fanns inte. Och har sedan dess letat runt på internet och i bokaffärer tills jag fick reda på att den boken inte kommer tryckas igen. Attans, jag som vill ha en helt ny bok.
Nu har jag i alla fall hittat den boken på Tradera, i ganska gott skick så den har jag budat på. 7 kr kostar den än så länge, sen tillkommer frakt på 25 kr men ändå. Snart kan jag börja läsa den serien efter två år i bokhyllan.

 


Kommentarer
Postat av: Borthy

Vill minnas att den bokserien var attans populär på 80-talet :-)

2011-10-17 @ 04:08:30
URL: http://borthy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0