Koss iSpark

Blev tvungen att köpa nytt headset i veckan som var. Det gamla började glappa i både mikrofon och hörsnäcka. Sökta så klart runt och jämförde olika headset, fastnade för ett par Koss iSpark.

Jag fastnade för rätt hörlurar kan jag säga. De är bra på i allafall två sätt, man fick med en liten påse att förvara de i så de inte trasslar sig i onödan. Dessutom är de väldigt isolerande när man fått de på plats. Knappt så man hör bussens läten, härligt!
Det är också bra ljud, om man frågar mig. Jag är på det hela nöjd.

Det som var ett - var att det inte fanns någon klämma så man kan nypa fast sladden i kläderna, fick ta från det gamla så det blidde bra ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0