KALLT!

Får det verkligen var så här kallt? Jo tack, jag vet att det kommer bli desto kallare, men jag fryser redan nu hur tusan ska jag klara vintern? Det mesta hullet som höll mig varm har försvunnit, så nu går man runt som en fryslort hela dagarna. Att redan i oktober gå med mössa, vantar och halsduk tycker jag inte är OK, men det är väl så vädret ser ut nu för tiden, bara att vänja sig antar jag.
Det är nästan så jag fryser under träningspassen till och med, det vill jag inte heller göra, så långärmat är på i början av varje pass innan jag blivit riktigt varm.

På jobbet drar jag på mig "frysrocken" ganska fort, en typ pappersjacka som är varm och go.
Hemma har jag ju flanell i sängkläderna och väntar på min flanellpyjamas som jag hoppas kommer med posten snart.

Summa summarum- Jag fryser!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0