Himla trött nu

Har haft en halvjobbig dag, suttit instängd på isolering, med huvudvärk och magont som övergick i illamående.

Men sen efter jobbet åkte jag direkt till gymmet och körde ett dubbelpass med SH'BAM och FightCircuit. Kände redan på vägen hem från gymmet att jag inte kommer vilja gå upp ur sängen imorgon. Jobbigt att jag har en tid att passa.

Gick förbi en THAI-massage studio, heter det så? Bokade in en tid för en timmes massage på måndag förmiddag innan jobbet, får se hur pigg jag är efter en timmes thaimassage. Har en tolvtur dessutom, så en lång dag blir det. Tackar man någonsin nej till massage?

Nej ni nu ska jag sova, sliten nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0