Väntans tider

Sitter just nu och väntar på att mina kusin V ska komma över på middag och vin. Ska väl börja lite smått med maten innan hon kommer för den tar sin lilla tid. Entrecôte med ugnsbakade grönsaker bjuds det på, mums! Lade köttet i marinad tidigt i morse så det borde smaka massa gott nu. Bland annat timjan och vitlök, mums!

Igår tog jag träningspaus och städade och handlade inför kvällen istället. Så vid lunch idag tog jag mig en tur till gymmet där jag spenderade drygt två timmar innan det var dags att ta sig hemåt svettig och dan. Mysigt! Det blev ett SH'BAM pass där jag körde på för fullt, roligt var det!
Innan SH'BAM-en värmde jag upp en halvtimme på band innan. Joggade nästan 3 km i takten 8,5 km/h, riktigt skönt var det!

Min bärbara dator börjar bli lite trött så jag har börjat använda min stationära dator lite mer den sista tiden, vilka I-landsproblem eller hur? Vilken dator ska jag använda? Hmm, kör ole-dole-doff!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0