Trött vecka

Denna vecka har jag varit tröttare än vanligt, så det har inte blivit så mycket träning som jag hade hoppats på.
I tisdags hade jag huvudvärk när jag slutade jobba så då avbokade jag och åkte hem för att sova istället, värken försvann efter lite sömn så det var bra.
Onsdagen så blev det BodyCombat, yey! sprang även på bandet lite innan, typ 25 min eller något, tyckte att jag skulle köra lite extra hårt på onsdagen eftersom jag inte tränade på tisdagen. Det gjorde jag så idag, torsdag, har jag träningsvärk i ryggen. Skönt.

Idag åkte jag till gymmet vid lunchtid och tänkte jogga lite, men min kropp orkade inte mer än 500 m så jag promenerade istället, jag var i alla fall där.
Sen hem och duscha för att möta upp S på bussen så vi kunde åka och handla till Pizzan vi skulle göra till middag. Passade på att köpa ny låda till grabbarna, har haft den andra i tre-fyra år nu så det var nog dags att byta. Tror den gått sönder dessutom. Sen vidare till COOP och handla lite smått och gott.

Pizzan blev underbart god, använde ett nytt recept på pizzabotten, passade bättre än det förra receptet jag använt. innehöll 4 dl Bakerix och 4 stora ägg samt pizzakrydda. Mums! Massa vitlök var det överallt så jag stinker vitlök nu, men gott var det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0