Varit långledig

Men det märks inte tycker jag.
Har varit ledig i fyra dagar, dag ett låg jag på soffan med halsont. Så då gjorde jag inte många knop.
dag två åkte jag hem till min bror och umgicks med de, blev inte så många knop då heller, fortfarande halsont. Tog några promenader med L men annars var det kaffe, kaffe och lite mer kaffe.
Dag tre åkte jag och min syster in till stora staden med barnen. Först bokade vi tid för nästa tatuering, i juli ska den göras om jag inte bokar om den. Får se hur det blir. Sen gick vi till Stora Blecktornsparken och lekte, barnen var helt slut när vi väl kom hem, och smutsiga! Det är så det ska vara.
Dag fyra känner jag mig som en flodhäst men lite friskare så jag åkte till gymmet och körde dubbelpass, sen hem till bror för att umgås och grilla.

Sen är vi i nu:et, söndag och jag har jobbat. Ska upp och jobba imorgon också, jag vill vara ledig. Det känns inte som jag varit ledig, skulle behöva sova några dagar till tack så mycket. Det är ju roligt när man kommer in på salen och får kommentaren "Vad du ser trött och hängig ut". Piggnade nog på mig några timmar senare, lagom tills man skulle åka hem.
Nu ska jag försöka hinna sova några minuter innan klockan väcker mig om knappt 6 timmar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0