Typiskt!

Det är klart att man ska börja bli dålig när man väl är ledig. Då ör det ju "gratis" att vara hemma. När ska man annars ha tid att vara sjuk om det inte är på sina lediga dagar.
Har precis gått på långledigt, fyra lediga dagar!! Kommer inte ihåg när jag hade FYRA lediga dagar på raken. Men det kanske bara blir soffläge, eller så kan jag göra något i alla fall de två sista dagarna.

Förhoppningsvis är halsontet borta imorgon onsdag så jag slipper avboka träningen även då. Annars blir det soffläge och film tills jag får myror i rumpan.

Åskvädret höll inte i sig länge, nu är det klarblå himmel. Vädret är bra konstigt faktiskt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0