Steg och motion v 21:

Måndag 23/5: 1,5 km på band och 55 min Zumba
Tisdag 24/5: 40 min Yoga, 55 min Zumba och 55 min PowerStep
Onsdag 25/5: 55 min BodyCombat
Torsdag 26/5: Promenader och Kvällsjobb
Fredag 27/5: 2 km på band och 55 min BodyPump
Lördag 28/5: 55 min BodyCombat och storhandling
Söndag 29/5: Ja må jag leva! 55 min Powerstep

Har haft en stegräknarfri vecka, riktigt skönt att slippa h den hängandes runt halsen. Dessutom tränar jag så mycker så jag tror inte att de där 10-12000 stegen/dag är så viktiga längre. Men räknaren kommer användas lite i alla fall, kanske inte under sommaren, får väl ta en paus någon gång?

Denna vecka har i alla fall varit väldigt bra träningsmässigt. Har verkligen rört på mig varje dag denna vecka.
Veckan som kommer blir inte lika bra tyvärr, gymmet är stängt på torsdag som är min enda lediga dag och jag jobbar heldag på lördag, missar Combaten =(.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0