Sammanfattning

Ska försöka sammanfatta den gångna veckan, men det blir nog inte i ordning.
Har jobbat fyra dagar och tränat efter jobbet, hämtade ut ett paket i onsdags. En vunnen auktion på tradera. Det var högtalare till min Iphone så jag kan spela musik med bättre ljud. Den funkar helt OK, bra ljud för att vara en sån "liten" grej.


Sen har jag börjat köpa mig lite kläder som jag kan ha i sommar. Så när jag gick runt och väntade på att träningen skulle börja häromdagen så hittade jag en jättesöt klänning på VeroModa, så jag tänkte man kan alltid prova. I mitt minne så minns jag att de har mini-storlekar och är jättedyra. Har bara köpt ett plagg från de i hela mitt liv, men tänkte "What-the-hell", man kan alltid prova. Så jag tog en klänning i den storleken jag trodde och hoppades på att jag kunde trycka mig in i, kollar prislappen, 199:- värsta fyndet. Och jag fick på mig den, så klart jag köpte den då.
 


Igår, torsdag, var jag på DanceAerobics. Med en ny instruktör vilket betyder helt ny koreografi. Fruktansvärt förvirrad var jag. Sen var det BodyPump, även det med ny instruktör. Men där är det samma övningar i hela sverige så det är inte så svårt. Och fy tusan vilken träningsvärk jag har i mina ben, lovely!

Snart kommer min syster förbi och ska prova lite kläder. Sen ska jag till nagelsalongen och åka och träffa min andra syster. Kanske äker vi till stora staden och bokar tid inför nästa tatuering. Annars umgås vi bara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Yennie

Yennie

Väder Jordbro


RSS 2.0